lauantai 4. huhtikuuta 2015

Vauhdikas Perjantai


Perjantai 3.4 oli kyllä jollain tapaa ikimuistonen. Muistan tuon tapahtuman varmaan koko ikäni.

Menin ihan normaalisti Lotan (hevoseni) kanssa maneesin ja ratsastin siinä sitten ihan normaalin kaavan mukaan. Olin laittannut myös kavaletin pääty-ympyrälle, koska treenattiin taas pitkästä aikaa esteisiin.
Linkki kuvaan

Alku meni todella hyvin ja Lotta oli ihan sairaan hyvällä tuntumalla. Noh sitten tulin kavaletille ravissa. Lähestyminen oli hyvä, kunnes ite tajusin, että annoin pohkeita liian myöhään. Seurauksena Lotan takajalka jäi ilmeisesti kavaletin "alle", jonka jälkeen hevonen menetti tasapainon ja minä lensin kaulan yli kuperkeikalla maahan. Seuraavaksi näin, ku Lotta pyörähti kerran ympäri ja nousi sen jälkeen mielestäni hitaasti ylös. 

Lotta ontui pikkasen aikaa toista etujalkaa. Tarkkailin tunnin verran ja jalka vaikutti jo normaalilta. Onneksi vältyttiin pahoilta seurauksilta.
Siitä oon kyllä varma, että tapahtuma jää mun mieleen. En oo ikinä ennen kaatunnut hevosen kanssa, kunnes se sitten eilen ihan odottamatta tapahtui. 
  Kuva minun Facebookista

Kuvassa Lotta tapahtuneen jälkeen. Hyvässä kunnossa hevonen on nyt ja jatketaan pikku hiljaa taas treenailuja. Oli kyllä hyvä tuuri, kun ei pahemmin käynnyt :)




 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti