perjantai 10. huhtikuuta 2015

Vlogaajasta Blogaaja

Vlogaajasta blogaaja


Kyseinen aihe on mulle todella arka, koska tyhmä päähänpisto koitui hetken kohtaloksi. En siis kauheasti tykkää aiheesta puhua, mutta koska tämä blogi on mulle kun päiväkirja niin selvennän nyt tämänkin asian täällä. 

Siitä on nyt melkein puolitoista vuotta, kun latasin Youtubeen ekan videon kaverini kanssa. Videossa minä ja kaverini syötiin näitä kuuluisia Brain Blasterz karkkeja. Eli siis kyse oli haastevideosta. 
Videon laatu oli todella huono, ja se kuvattiin Samsungin puhelimella. Päivä oli 2014 viimeinen päivä, eli uusivuosi. Oltiin paikallisen kaupan etupihalla kuvaamassa, ja oli todella pimeää joten voit vaan kuvitella kuinka huono laatu oli...
Videohan oli todella nolo ja kadutaan kumpikin (minä ja kaverini) sen lataamista julkiseksi. Video oli muokkaamaton ja muutenkin täysi fiasko. 

Noh aika kului ja kanavalle tuli muitakin videoita. Tämä ensimmäinen video kerkesi olla noin kuukauden kanavalla, kunnes yksi koulumme oppilas oli linkannut sitä eteenpäin. Linkki oli siis lähtennyt ihmiselle, joka teki näitä Epätubaajat-videoita. Noh siellä sitten video oli yhdessä Epätubaajat jaksossa. Kun videon näin niin poistin aikallailla heti kaikki videot mitä kanavalla oli ollut.
Jos mun mielipidettä kysytään niin olihan se aika töykeesti tehty, mutta asioita ei saa tekemättömäksi ja tässä sitä nyt ollaan.

                                                                                  Linkki Kuvaan
Mua ja mun kaveria alettiin sen jälkeen kiusaamaan todella paljon. Kaikki mitä tehtiin oli noloa, kaikki mitä sanottiin oli väärin... Joskus tuli sellanen olo, että ei saisi tehdä enään mitään tai olla missään kun kaikki tuntui olevan väärin. Kiusaamisen ja selän takan puhumisen määrää ei voi ees selittää. 
Tilanne rauhottui, kun Epätubaajat- videot poistettiin. Mutta vaikka videoita ei enään ollut niin ihmisest kyllä jaksoi vielä jauhaa.

Nyt kun tapahtuneesta on ties kuinka kauan niin, mut ja kaveri on jätetty aikalailla rauhaan, mutta tapahtunnut vei kyllä ainakin multa monia ystäviä. Onneks mulla on vielä mulle todella tärkeä kaveri, joka ei ikinä jättäis mua enkä mä sitä :)
Sitä en ymmärrä, että jotkut tietyt ihmiset jaksaa vieläkin jauhaa noi vanhasta asiasta, vaikka videon perusteella ei sais tuomita ketää. Kaikki meistä tekee virheitä. Toi oli meijän elämän YKSI iso virhe. 
Meille ei oo annettu ees mahollisuutta näyttää, että keitä me oikeesti ollaan ja millasii me ollaan. 

Vaikka oonkin näin nuori niin mä kyllä jo nyt tiedän miltä tuntuu, kun tuomitaan jonkun tyhmän päähänpistön takia. Multa joskus kysyttiin, että "Miks oot vielkii sen sun kaverin kaa?" Vastasin... "Koska tosiystävät eivät hylkää pahimmassa tilanteessa!"
Ajattelet varmaan, että miksi en mainitse kaverini nimeä... noh koska ei sillä ole mitään väliä. Nimi kuin nimi.
Toivottavasti sinä, et tuomitse ihmisiä niin ankarasti kuin ehkä jotkut :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti