tiistai 3. maaliskuuta 2015

Hei vaan

Hei vaan!


Multa kysyttiin että "Miksi alotat Bloggaamisen?" Noh en siinä sitte osannu oikee mitää vastaa, mutta aloin tarkemmin miettimään ja tajusin miten mielenkiintoista tää on. Innnostuin blogaamisesta lukiessani yhtä todella hyvää blogia. 

Mulle sanottiin, että tässä alussa olis hyvä esitellä itseni ja kertoa kuka täällä ruudun takana kirjottaa omasta elämästä. Tässä matkan varrella sä saat musta paljon selville ja opit myös tunteman mut jollain tapaa. Blogissa kerron aika paljon omasta elämästäni, mielipiteistäni ja kaikesta muustakin. 

Eli siis täällä ruudun toisella puolella kirjoittelee 14v, ratsastusta harrastava tyttö Kymenlaaksosta. Oon ratsastanut kohta 6 vuotta ja omistan oman hevosen. Mä olen iloinen, rehellinen, hauska, määrätietonen, välillä suutun helposti, jos päätän jotain niin myös teen sen. Rakastan musiikkia, eläimiä, lenkkeilyä, perhettä...

Muutettiin Kymenlaaksoon pari vuotta sitten ja kunnon syytä muuttoon en vielä tässä paljasta. Jaan talon siskon, äitin, isäpuolen, neljän koiran, kolmen akvaarion, kissan ja käärmeen kanssa. Asutaan isossa omakotitalossa aikalailla Virojoen "keskustassa". Mun vanhemmat eros ku olin pieni ja isoveljeni käy tällä hetkellä armeijaa (asuu siis omillan jo).Blogin kehittyessä ja postauksia lukiessasi saat musta koko ajan enemmän irti. Postauksissa tulee olemaan luultavasti todella paljon esillä asioita joita nykyään näkee ihan joka päivä.Toivottavasti siis kiinnostuit ja jatkat blogini lukemista :) 

Lisa Ankkuri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti