sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Koska lauantai

Koska Lauantai



Lauantaina 28.3 meillä oli koulussa lauantai koulupäivä. Mun tietääkseni niitä on meillä lukuvuoden aikana kaksi, ja ne liittyy jotenkin lomien sijoittamiseen. 
No mutta lauantaina käytiin koulun kanssa teatterissa. Koululla piti olli 11.00, normaalisti heräisin suunnillee 10.00 mutta nyt olin jo puoli kahdeksan lenkillä. Koska mulla viikonloppu on aikalailla lenkeily painotteista niin mun oli pakko päästä sinä lauantainakin lenkille.

 Katottiin Romeo ja Julia 2 ja kyllä mäkin ihmettelin, että minkä ihmeen
takia siitä on toinen versio kun ne päähenkilöthän kuoli siinä ekassa.
Suoraan sanottuna mä en oikeen ymmärtännyt esityksestä kauheesti mitään, mutta oli sitä ihan kiva katella.
Linkki kuvaan

Mun takana istui sellainen aika isokokoinen nais henkilö, joka sitten vähän väliä "hönkäili" todella kuuluvasti. Siinä sitten kavereiden kanssa ihmeteltiin tämän naisen käytöstä. Oltiin kumminki teatterissa missä oli paljon ihmisiä ja silleen. Toki enhän mä nyt sille voi mitään, että joku hönkii ja hengittää kauheen kovaa, mutta se oli kyllä todella epämiellyttävää kun joku hengittää sun niskaan.
Mun mielestä tärkeintä kumminki oli, että meillä oli hauskaa, vaikka ei ehkä niin hauskaa ollut siellä itse teatterissa, mutta bussimatkalla oli sitäkin hauskempaa :)

Olin sitte neljän jälkee kotona. Olin aika v#tun märkä, koska jouduin kävelee vesi sateessa koullulta kotiin.
Noh loppu päivänä ei tapahtunukkaan enää mitään ihmeellistä.
                                                        Linkki kuvaan

                                                                                                      Linkki Kuvaan






Lisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti