perjantai 27. maaliskuuta 2015

Tällästä tänään

Tällästä tänään

Nyt kun aijemmat postaukset on ollut sellaisia arkipäivän asioita käsitteleviä asioita, niin nyt oon päättännyt alkaa kirjoittaa enemmän mun elämästä. Eli helpommin sanottuna asioita joita mulle tapahtuu päivän aikana, mitä teen koulun jälkeen, mitä kaikkee mulle tapahtuu päivän aikana... Eli lukemalla blogia sä oot tavallaan osa mun päivää. Saat siis lukea kaikkea mun päivästä. Postauksia ei kyllä tule joka päivä, koska ei mulle joka päivä tapahdu jotain ihmeellistä. Oon kumminki vaa tavallinen tyttö , joka käy ylä-astetta. 

Tottakai yritän kirjoittaa selvästi ja muutenki silleen, että on kiva lukea. 

Minut, kuten myös monen muunkin ihmisen löyttää sosiaalisesta mediasta. Listaan alas paikkoja mistä mut aika varmasti löytää: 

Instagram 

Instagramiin meikä julkaisee kuvia vähintään kerta viikoon. Sieltä voi seurailla aika hyvin mun elämää ja en kyllä pahastu jos juuri sinä alat mua seuraamaan :)



  
 Ask.fm

Askista mulla ei nyt ole erityisemmin sanottavaa, mutta vastailen sinne silloin tällöin kun jotain vastaamisen arvosta tulee inboksiin. :) 









 Twitter


Twitterissä meikä käy suunnilleen joka päivä, mutta twiittaan aika harvoin. Ennen tuli sielläkin käytyä ahkerammin ja muutenki ylläpidin sitä myös ahkerammin. Mutta kyllä edelleen twiittailen ja käytän sovellusta. :)



 



Facebook

 

Facebookkia meikä käyttää todella paljon. Päivitän seinääni todella usein ja siellä on myös PALJON mun elämästä. Facebook on ollu mulla ties kuin kauan :)





Lisa

2 kommenttia:

  1. Hei! Olit kirjoittanut facebookissa, että haluat vinkkejä blogiin! Pikaluin sivujasi vähäsen, tekstisi on mielestäni mielenkiintoista ja tyylisi hyvä, pidä tuo oma kirjoitustyyli! Tekstisi on hyvin aikuismaista ja et kerro asioita liian tarkasti. Kannattaa aina pitää kaverit/ihmiset nimettöminä, koska kuka vain voi lukea näitä. :D Ettei kukaan pahoita mieltään yms. Mutta muista kerran oikolukea tekstisi ennen julkaisemista, muutama pieni kirjoitusvirhe oli siellä. Kannattaa googlettaa esim. "Vinkkejä blogin pitämiseen, Blogin pitäminen ja Blogin kirjoittaminen." Sieltä löytyy hyviä neuvoja. Jos myös haluat sivuillesi näkyviin lukijamäärän/kävijälaskurin sen saa blogspottiin + viereen palkin, missä kaikki kirjoituksesi näkyvät ja niitä saa valittua siitä mitä haluaa lukea. Kaikkea hyvää blogillesi ja hauskaa kevättä! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon vinkeistä:) piristää kummasti kun saa positiivistä kommenttia blogista. Iloista kevättä myös sinulle :)

      Poista