tiistai 17. maaliskuuta 2015

Intohimo

Intohimo
  Googlen mukaan intohimo tarkottaa vahvaa halua. Olen kyllä aikalailla samaa mieltä :)

Kaikilla on joku intohimo. Jotku tykkää eläimistä, jotku taas tykkää lukea kirjoja tai jotkut
tykkää pelaa tietokonepelijä jne...
Intohimoja voi olla vaikka kuinka paljon tai ne voi olla lähes mitä vaa. Mun yks intohimo on urheilu.

Tossa vuos sitte en niinkää tykännyt urheilla tai tykkäsin,mutta en säännöllisesti. Sitten joku puolisen vuotta sitte innnostustuin urheilemaan ja nyt urheilen aikalailla joka päivä. Erityisesti lenkkkeily saa mut hyvälle tuulelle. Kun saa kuunnella musiikkia ja kokeilla omia rajoja nii siitä tulee tosi nasta fiilis. Ei tarvii ajatella mitää ylimäärästä. Kun mä lähen lenkille nii kaikki nää arjen murheet unohtuu ja päässä on vaa "Jaksan vielä..." 
Tykkään ulkoilmasta ja musiikista tosi paljon.  Lenkillä nää kaks tykättyä asiaa voi helposti yhdistää... Kuulokkeet korviin ja tossua toisen eteen.
http://square-pics.com/m/908663215018037701_1286891875

Kaikki ihmiset on erillaisia ja tykkää eri asiosta (asiosta on myös aijemmissa postauksissa). No en nyt ala siitä se enempää, mutta kuten on selvää nii kaikilla on myös eri intohimoja. Intohimoja voi olla monia, mutta nykyään näkee vähän liiankin usein sitä että joku alkaa tykkää asiosta, koska niiden kaveritkin tykkää. Mutta miksi? Miks ihmeessä ? Mun on ainaki ollu aina vaikee ymmärtää tätä asiaa. Tai siis oon kyllä vasta sellasen parisen vuotta sitte alkannu tajuta näistä elämän pimeistä puolista jotain.. (Aiheesta lisää seuraavassa postauksessa)


Lisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti